Thursday, February 20, 2014

Kaip pritraukti daugiau klientų

Internete ir gausybė interneto svetainių, tačiau kiek iš jų yra pelningos? Daugelis interneto svetainių neatneša jokio pelno, o dar ir yra nuostolingos. nes reikalinga mokėti už domeną ir už svetainės talpinimą.
Taip yra todėl, kad svetainių kūrėjai padaro keletą reikšmingų klaidų, kurios ir atneša tokį rezultatą.
 Aptarsime šias  klaidas ir pabandykite pasimokyti iš svetimų klaidų, o ne iš savų. O jei pastebėsite jas savo tinklapyje tuojau pat ištaisykite.
Taip pat neturėtų būti pamirštamos seo paslaugos, tačiau apie jas plačiau kituose straipsniuose.

Pradėkime viską nuo pradžių… Įsivaizduokite save pirkėjo vietoje ir jums reikia nusipirkti dulkių siurblį. Jūs užeinate į vieną elektroninę parduotuvę ir …

Pirmas klausimas, kurį reikia išspręsti, kurioje produktų kategorijoje reikia ieškoti siurblio: namų apyvokos, Elektronikos, įrankių?


labai svarbu, kad klientai galėtų lengvai naudotis jūsų interneto svetaine, nes jei joje sunku rasti informaciją, klientai palieka svetainę.

Todėl svetainės dizainas turi būti kuriamas prieš tai išanalizavus lankytojų elgseną. Reikalinga numatyti kaip lankytojai gali ieškoti informacijos, surasti kuriuos elementus pašalinti, kad užimtų kuo mažiau laiko.  Turbūt jūs patys ne kartą išėjote iš interneto svetainės nepabaigę pirkimo, nes pasirodė, kad reikalinga užpildyti didelę lentelę. O jai pildyti nėra nei laiko nei noro. Tai kodėl manote, kad jūsų klientai yra kitokie? Žemiau pateiksiu keletą punktų, kurie itin neigiamai veikia klientus. Ir tai labai atsiliepia pardavimams.

  1. Sudėtingas svetainės dizainas.
Dažnai kuriant interneto svetainę persistengiama su dizainu. Norima kuo įmantriau ir įdomiau pristatyti savo prekes ar paslaugas. Tačiau atminkite, jog kuo paprasčiau, tuo geriau.  Kurdami dizainą nesistenkite pralenkti kitų ar pasipuikuoti. Nedarykite nuorodos žalios, jei ji turi būti mėlyna. Kaip marketingo specialistas ar verslo savininkas jūs turite būti sumanus. Ir svetainės architektūra ir dizainas turėtų būti gerai apgalvoti. Todėl visada neprašausite pro šalį, jei turėsite paprastą interneto svetainę su paprasta navigacine struktūra. Nekurkite Flash navigacijos, nedėkite elementų, mygtukų,  kurie neturi jokios reikšmės svetainės lankytojui. Visas svetainės dizainas turi būti nuoseklus.


     2. Ieškoma tik grožio, o funkcionalumas pamirštamas.

Kiekvienas tinklapis turi būti kuriamas tik tam, kad išspręstų kažkokią problemą. Jei nesiruošiate spręsto jokių problemų, o tik norite kuo daugiau kalbėti apie save, pamirškite apie tinklapio populiarumą.
. Jei tinklapis neišsprendžia lankytojo problemos jis niekam tikęs.

Tikslinė auditorija- turi būti viskas apie ką jūs galvojate kurdami tinklapį.

 3. Kalbėkite klientų kalba

Galbūt kai kurie ekspertai jums pasakė, kad niekas neskaito internete ir, kad jūsų klientams nerūpi jūsų turinys. Bet tie žmonės nebuvo neteisūs.

Kuo daugiau įdomesnės ir naudingos informacijos, tuo jūsų tinklapis bus patrauklesnis.

Aukštos kokybės turinyje nėra rašybos klaidų ar žargono. Iš svetainės turinio lankytojas gali susidaryti nuomonę ar jūs esate rimtas pardavėjas.

4. Neaiškus svetainės turinys

Nėra didesnio skausmo kai jūs esate alkanas atbėgate į kavinę, jums įteikė meniu ir… negalite nieko užsisakyti. Arba kita situacija, kad jums ant stalo padėta pusryčiai, pietūs, vakarienė, sriuba salotos ir jūs niekaip negalite apsispręsti ką norite valgyti ir nuo ko pradėti.

Per daug pasirinkimų yra didelė problema. Tai paralyžuoja klientą ir jis greičiausiai išeis pagalvoti ir niekada nesugrįš.  Vietoje to turėtume klientui ne siūlyti viską ką mes turime, bet tai ko jam reikia.  O suprasti ko klientui reikia vienas iš sudėtingesnių dalykų. Kad rasti atsakymą į šį klausimą reiks paplušėti. 

Todėl visada ribokite pasirinkimo galimybes, jūsų pradinis tinklapis neturi būtų jūsų sandėlio ekranu. Geriau įdėkite labiausiai perkamus ar su didžiausia nuolaida. Jei daugeliui klientui patinka kažkokie produktai, didelė tikimybė, kad ir kitiems klientams patiks.

Auksinė taisyklė- mažiau yra daugiau.

5. Nėra kvietimo veiksmui.

Jei jūs norite, kad lankytojai tinklapyje ką nors darytų, tuomet aiškiai jiems pasakykite. Jei norite, kad jie paspaustų ant nuorodos, parašykite, kad “spausti čia”. Jei norite, kad jie atsisiųstų kopiją dokumento, parašykite “atsisiųsti”. Naudokite ryškias spalvas, kad atkreiptumėte dėmesį.

6. Nėra komunikacijos

Visada suteikite galimybę lankytojams bendrauti su jūsų komandos nariais. Leiskite jiems pranešti apie klaidas, pasidalinti savo patirtimi ir papasakoti kur jie suklydo. Būkite iniciatyvus ir priminkite, kad jie visada gali kreiptis į jūs. Taip pan nurodykite kaip jie tai gali padaryti: parašyti, paskambinti.

Galbūt šiame straipsnyje radote nors vieną naudingą patarimą. pabandykite pritaikyti.







No comments:

Post a Comment